Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych (K/M) MHP/01/2024/ZP
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 tys. złotych netto z z zakresu działalności kulturalnej oraz związaną z bieżącą działalnością Muzeum Historii Polski w Warszawie. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała również obsługa administracyjno-biurowa Sekcji.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty prosimy przesłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 31.01.2024 r., w tytule podając nr referencyjny: Nr ref. MHP/01/2024/ZP
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto wyłączonych spod reżimu ustawy PZP.
- Przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej.
- Archiwizowanie dokumentów z zakresu zamówień publicznych.
- Weryfikacja materiałów związanych z opisem przedmiotu zamówienia.
- Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 tys. złotych netto.
- Pomoc w obsłudze korespondencji, przygotowywaniu dokumentacji, okresowych raportów oraz zestawień.
- Prowadzenie rejestru pism dotyczących zamówień publicznych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury (przede wszystkim w zakresie udzielania zamówień publicznych).
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych (po stronie zamawiającego), mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w instytucjach kultury zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych.
- Mile widziana znajomość procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z przepisów Ustawy PZP i Kodeksu cywilnego w zakresie, jaki wymagany jest prawem zamówień publicznych.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie.
- Umiejętności komunikatywne i interpersonalne.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
- praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych;
- pakiet benefitów pracowniczych;
- praca w zaangażowanym, przyjaznym zespole.
Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska 33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO”.
Dokumenty prosimy przesłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 31.01.2024 r., w tytule podając nr referencyjny: Nr ref. MHP/01/2024/ZP
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 01-560 Warszawa;
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: daneosobowe@muzhp.pl lub telefonicznie 534 432 884.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.