Zapraszamy wszystkich muzealników zaangażowanych w prace nad wytwarzaniem dokumentacji cyfrowej zbiorów, udostępnianiem dokumentacji oraz inne osoby zainteresowane tematyką, w szczególności dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za rozwój systemów teleinformatycznych.
Konferencja oraz szkolenie odbędą się w siedzibie Muzeum Historii Polski w Warszawie
(Cytadela Warszawska, Plac Gwardii 1). Spotkania będą również transmitowane na kanale YouTube NIM.
Udział jest bezpłatny. Możliwe jest zapisanie się zarówno na całość wydarzenia jak i na jeden wybrany dzień. W celu zgłoszenia – zarówno w formie stacjonarnej, jak i on-line – należy przesłać wypełniony formularz rejestracyjny, którego
wzór dostępny jest na niniejszej stronie.
Rejestracja na wydarzenie w formie stacjonarnej trwa
do 17 listopada 2023 r. do godz. 16:00.Rejestracja na udział w formie online trwa
do 22 listopada 2023 r. do godz. 12:00.Wypełnione formularze prosimy przesyłać na adres
kulturacyfrowa@nimoz.plZapraszamy!
Konferencja współorganizowana jest przez Narodowy Instytut Muzeów oraz Muzeum Historii Polski.
Wydarzenie realizowane jest w ramach Działalności Centrum Kompetencji w zakresie digitalizacji zasobów muzealnych dofinansowanej ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.